27 Nisan 2010 Salı

Demir Yürekler'den Blog Dünyasına Merhaba

Türk Sporu'na katkı sağlamayı kendine ilke edinmiş bir camia Erdemirspor. Kdz.Ereğli şehriyle ve insanıyla bir bütün olarak çok güzel işlere imza attılar, atıyorlar, atacaklar. Hem saha içinde hem de saha dışında isimlerinden övgüyle söz ettirdiler. Ben de bu güzel camianın, bu güzel şehrin ve bu güzel insanların takımını, takımımızı desteklemek için bu blog sayfasını açmaya karar verdim. Umarım bu blog sayfası olarak bu güzelliklere ayak uydurabiliriz.

Şimdi gelelim bu blog sayfasında neler olacak? Takımlarımızdan haberler, maç yazıları, röportajlar, fotoğraflar, haftanın programı vs olacak... Sizlerin de düşüncelerine yer vereceğim. Şimdilik tekil olarak cümlelerimi sarf ediyorum ancak bana eşlik etmek isteyen dostlarımız olursa da kapımız onlara sonuna kadar açık...

Fabrikamızın mamulleri gibi sert ve dayanıklı... Çalışanları gibi mücadeleci, özverili ve çalışkan... İşte bu yüzden onların adı Demir Yürekler...

Basketbolu seven, Türk Sporu'nun iyi yerlere gelmesini isteyen herkesi burayı takip etmeye davet ediyorum... Bu arada Erdemirspor'un resmi sitesini de takip etmenizi tavsiye ediyorum.

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni blog Burhan. Erdemirspor üzerinde yoğunlaşacak olman çok güzel. Ahmet Çakı ve ekibi bunu hak ediyor. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil