4 Mayıs 2010 Salı

Ahmet Çakı Sezondan Memnun

Erdemirspor koçu Ahmet Çakı'dan ufak bir sezon değerlendirmesi gelmiş. Başarılı koç "İlk kez yer aldığımız play-off kulübümüz açısından iyi bir tecrübeydi" demiş ve geleceğe umutla bakmış.

Ahmet Çakı geçen hafta sonu Kdz.Ereğli'de oynanan play-off maçında rakipleri Efes Pilsen'e 72-99 yenildiklerini, bu karşılaşmada iyi bir oyun ortaya koyamadıklarını söylemiş ve sözlerine şöyle devam etmiş:

"Seride 2-0 geride kalmamız oyuncularımızın  motivasyonunu olumsuz etkiledi. Tünelin sonundaki ışığı göremeyince, özellikle yabancı oyuncularımızın motivasyonu düştü. Anladığım kadarıyla seride 3 maçı üst üste kazanamayacağımızın zorluğunu gördüler. Yine de seyircimize zaman zaman iyi basketbol izlettiğimizi düşünüyorum. Sonuçta eldeki şartlarla elimizden gelenin en iyisini ortaya koymaya çalıştık. Ligi lider  tamamlamış, en iyi takıma karşı oynamanın da takımımıza  faydası oldu. İlk kez yer aldığımız play-off, kulübümüz açısından iyi bir tecrübeydi. Takımımıza çok şey kattığına inanıyorum. Önümüzdeki yıllar, elde edilen başarının üzerine bir şeyler koyarak devam edeceğimizi ümit ediyorum." 

Haberin tamamını buradan okuyabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Play off'ta olmak tabiki başarıdır. Takımı ve koçu tebrik ediyorum. Ama play offta, normal sezon son maçındaki direnci gösterememesi benim için biraz hayal kırıklığı oldu.

    YanıtlaSil
  2. Ben şahsen Efes Pilsen'in final serisine kadar maç kaybetmeyeceğini düşünüyorum. Efes Pilsen gerçekten 2-3 gömlek üstün bu lige. Ancak dediğin doğru tabii ki, nitekim Ahmet Hoca da bunu destekler nitelikte konuşmuş. Sezonun son maçında çok iyi direnmişti Erdemir. Hatta kazanmaya da çok yaklaşmıştı ancak play-off maçları böyle olmadı. Bunun nedeni Efes Pilsen'in vites yükseltmesi, önemli yıldızlarının devreye girmesi ve de Ahmet Hoca'nın dediği gibi yabancıların konsantrasyonun düşmesi diye düşünüyorum ben açıkçası.

    YanıtlaSil
  3. Böyle serilere Efes 0-2 geride başlasın!:-)) Hem Çakı hoca tünelin ucunu görmüş olur hem de Efes nasıl olsa Cathine matin alıyor serileri, değişen bi' şey olmaz!:-))

    YanıtlaSil